onsdag 6 februari 2008

BLÖTT!

Jag är precis hemkommen från praktiken och en liten shopping tur och jag har väldigt blöta fötter!

Praktiken var lite sisådär idag, har inte fått gjort så mycket roliga saker och det var ägaren som var i köket idag och han hade inte så bra rykte om sig för att vara social så det var lite bad men sen blev det en liten shopping tur med Therese vi skulle köpa present till Carro som fyller 19 på fredag, sen handlade jag mig 2 par skor och en rutig sjal så jag är skapligt nöjd för nu slipper jag bli klaskblöt om fötterna och gå till hemköp på mornarna och köpa strumpor för 39.90 i onödan, buää..

NÄÄÄÄÄ, Jag ska väl byta om lite sen ska jag upp och kolla lite på Fredde när han spelar innebandy mot A-damerna, stryk kommer tjejerna få av dom små kräken. HAHA : D

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll