söndag 24 februari 2008

Score

Igår efter jobbet tog jag och Jennie bussen in till stan och satte oss på score för att vänta in Maria vi tog en öl eller två och tjötade och skrattade lite, lite senare kom Robin & Ida och joinade oss vi spelade lite biljard OCH Robin & Maria vann absolut inte det gjorde jag och Ida :( Lite senare stötte vi på sötis Therese också + lite annat fölk. Men det var en trevlig kväll, och sånt uppskattas mer än att gå ut på t.ex Arena :)

Vaknade 9 idag av en viss Albin, men gud vad mycket man hinner med när man är så hurtig som mig. Jag har lagt i en tvättmaskin, vikit 1000 ton tvätt, ätit frukost, filat fossingarna och druckit ramlösa så nu väntar jag bara på att lite gött fölk ska trilla in på msn så man har nåt att pyssla med.

SLUTA SOVA OCH VA SOCIALA NURÅ!

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll