onsdag 27 februari 2008

Drömmar

Nej det blev ingen skön sömn inatt heller som jag hade hoppats på. Först drömde jag om något äckligt monster som hade dreads, jag såg honom på bilddagboken på en bild och när jag väl kollade bakom axeln så stod han där så då fick jag sätta på SATC och somna till det. När jag väl hade somnat så var det dags för nästa dröm och det var om studenten, helt totalt misslyckad var den. Jag blev ful på kort, inga åkte med på det där lastbilsflaket, inga ville ut på kvällen, jag fick bara 2 öl, min klänning var hemsk m.m fyfan vilken ångest jag hade när jag vaknade. Snart är det dags för studenten nu, och jag har verkligen stora förväntningar på att det skall bli kul :) Vi får hoppas att det inte blir som i drömmen, för vi ska röja som tusan.

När jag satt och åt min frukost förut så berättade dom att Idol juryn inte fick vara kvar något mer och dom presenterade även de nya. Alltså förra året spårade det ur, så dom kan väl lika gärna lägga ner det. Hoppas juryn inte är allt för törr iallafall.

Nej här sitter jag och snackar goja, jag ska väl börja göra mig iordning snart :)

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll