torsdag 14 februari 2008

EHEHHEHE

Men ja.. Det blev bio ändå!

Ida fick värsta rycket och sa 20.00 ska vi dra på bio? Javisst sa jag så vi körde som fartdårar och tutade på dryga mopeder ner till ica för att hämta min bil (jag hade mormors för tillfället) sen ner till stan och samtidigt ringa carro för hon skulle också med, men vi hann i bra tid ändå och fick vänta istället som var as drygt. Iallfall så såg vi I am legend med alla kärlekspar som nog skrek istället för att pussas, för den va att lite scary så man satte tungan i halsen några gånger annars mest skrattade jag när Ida & Carro åmade sig i bio stolarna. Sen var det bara att köra hem till lilla forshaga samtidigt som man försökte sms:a, men är man tjej så är man ;)

Nu behöver jag tömma blåsan och sova!

puss & natti som JAG säger.

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll