tisdag 26 februari 2008

nattelinatt

Nu ikväll så var jag och hälsade på Jenninen, vi kollade på Disturbia som jag även sett en gång förut men den va minst lika bra den här gången. Jag & Jennie satt och skvätte till lite då och då nästan slog till varandra haha. Lite senare så kom Michel dit också, då blev det lite my name is earl. Jag for hem när alla gäspade ikapp, så jag har typ halvsovit i sängen till melodifestivalreprisen för det var så j*vla pissdåligt sen blev det lite kvällsmat.

Imorgon är det jobb som gäller 16-21, så jag hoppas hinna med lite saker innan om jag inte sover bort hela dagen. Fast jag tänker inte ställa klockan, nu på lovet ska jag bara sova ut för det har jag längtat efter riktigt länge nu. Men en promenad eller åka och träna innan skulle sitta fint, eller en kaffe i solen om inte alla är upptagna som jag känner :)

Men jag ska väl göra mig fin inför natten nu och borsta gaddarna.

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll