tisdag 5 februari 2008

Nu så!

Ja nu ska man försöka blogga lite, har bytt konto från blogg.se för att helt enkelt försöka starta på nytt, smart gjort av mig va? ;D

Här kommer det väl stå lite allt möjligt tjaffs, så ni har kollen lixom!

---

Idag är de tisdag, fast det har kännts som måndag hela dagen! Började min praktik på Via appia, och jag var rätt negativ mot att börja praktiken igen eftersom det är rätt slappt i skolan och man får träffa vännerna varje dag. MEN, mot min förvåning var det rätt kul idag både kul personal som man kan prata lite skit med och rätt roliga sysslor, idag var jag BAGARN sörru och bakade ihop massa smaskigt. Annars så är jag i fulla rullar med att övningsköra, snart jävlar!

Men jag uppdaterar lite senare, tänkte bara säga vad jag har för mig, så ni har kollen som sagt!

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll