onsdag 20 februari 2008

Diggar dig!

Tog bort det förra, det lät kanske lite väl barnsligt men jag diggar låten ändå ;D

Jobbig morgon detta, gick och la mig lite sent igår men jag var inte lika sugen på att sova som jag var nu på morgonen. Men jag har kokat mig lite kaffe som jag sörplar i mig och 2 mackor så detta ska nog gå bra det =)

Jo showen var jag ju på igår, kasper boy han var coolast. I och för sig är det nog bara Ida som vet vem det är men skitsamma, den var helt okej men lite för mycket musik bara men och andra sidan var de som framförde musiken väldigt duktiga så det jämnar väl ut sig antar jag? Annars så var Lisa bäst och coolast, som vanligt då.

Egentligen har jag ingen tid alls för att sitta och klottra, hur kan du göra på detta viset Linn?

Vi hörs väl lite senare antar jag,

Yo / Linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll