måndag 18 februari 2008

Månday

Då var det måndag och skola då, rätt soft sådan!

Styrde lite chokladsås på konditori lektionen och diskuterade lite med den riktigt dryga läraren vi har där, usch och fy på henne. Sen var det dags för lunch och på matsedeln stod det Frukostkorv med pepparotssås eller gratinerad blåmkål med bacon och pasta, hur lockande låter det på en skala 1-10? Jag blev illamående av lukten bara så jag och Maria tog en kycklingsallad med feta och oliver på saluhallen, mums det är alltid lika gott där :D Sen fick jag stölleryck (?) och köpte 2 vrål snygga t-shirtar på carlings också.

Har även hunnit med 1 timmes tränade på gymmet, idag satsade jag på hårt med lite extra mage! Och nu när jag ändå har kommit igång så blir det en liten promenad på kvällarna också, hurtig eller vad?

Nu har jag krampppppppppp..,

Yo / Linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll