fredag 22 februari 2008

LOV!

Ja ingen praktik blev det idag, så nu har jag LOV och hur underbart är det va?

Jag har nyss ätit en god frukost och druckit kaffe och snart tänkte jag göra iordning mig för att hämta bilen på jobbet och sen åka in till skolan för att hämta den nedrans logg boken så jag kanske kan påbörja och avsluta min rapport, om jag nu har tid och lust för det på lovet någon dag? Sen ska jag börja mitt lov med att faktiskt jobba men det är rätt lugnt & efter jobbet så vet jag faktiskt vad jag har tänkt att göra, myskväll kanske? Eller det spörrs väl.

Det är riktigt skönt väder ute, jag satt jämt nyss ute på trappen och tog en kaffe och lite sådära, riktigt coozy. Kan alla sluta gå i skolan nu och komma och fika med mig istället, aaaaargh.

Jag ska jämta vila lite i sängen nu, innan jag gör något annat.

Vi hörs väl senare skulle jag tro!

Yo / Linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll