måndag 9 mars 2009

0-4

Jävligt skönt med seger idag, det känns som att vi är ganska säkra på semifnal nu. MEN man ska inte ta ut segern i förskott, även om jag gör det i smyg.

Jag fick faktiskt med mig malin på promenad, hon tog bussen från hammarö för att gå ut med mig. Så sött av henne =) Vi gick i nästan 2 timmar på massa olika ställen, vi gick även på gångbanan bredvid tågrälsen och SÅKLART så kom det ett tåg och jag är dels så jävla höjdrädd men också nojig för tåg. Jag stod och blundade och malin fick hålla i mig haha sån jävla mes. Tillslut hamnade vi här hemma hos mig och drack te och kollade tv :) Mysig och spontan kväll, sånt uppskattas.

Köpte Zon salva idag för jag har så himla ont i en muskel i ryggen och haft i ca 1 vecka nu. Misstänker en muskelinflamation eller en ordentlig sträckning! Men hur lätt är det då att smörja in sig själv noga på ryggen då? NEJ ROBIN SKOG, PALLRA DIG HIT OCH SMÖRJ MIG PÅ MOMANGEN!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll