tisdag 3 mars 2009

Festival, fan va gött..

Såg nyss att The Sounds kommer till Arvika i år, jag är helt i extas. Som jag har längtat efter att få se det bandet, varje bandsläpp i 2-3 år har jag väntat men nej inget The Sounds och dom har inte spelat i sverige på hur länge som helst. Så kommer dom :D Såg även att dom kommer till Peace också, och det gör även The Kooks som jag avgudade förra sommaren på vintergatan på arvika. Jag kan inte riktigt bestäma mig för vilken festival jag vill gå på, helst skulle jag vilja gå på båda men jag kan inte ta hur mycket ledigt som helst från jobbet & snart måste jag säga till om jag ska vara ledig :/ Men får tänka på detta och höra med chifen imorgon på jobbet.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

the sounds till arvika? jag kommer vara där, fy fan vilket bra band!!!

 
Följ min blogg med bloggkoll