söndag 22 mars 2009

Lite blögg igen da

Lite dålig uppdatering under helgen, kan dock bero på att jag inte suttit en minut här förrens idag.

Jobbade dagen på lördag, sen åkte jag hem & hämtade R också for vi till forshaga igen. Det var ju nämligen så att Fredrik fyllde år och det skulle ju såklart firas! Det var ju även hockey och det var ju prio nummer 1 den eftermiddagen, och en till seger EN riktigt stor dessutom. Men sen blev det tacos, tårtätande, sitta och prata med alla lulliga personer (jag var ju duktig och drack alkoholfri cider) haha sen avslutningsvis kollade vi på nya robinsson. Det var en mycket bra kväll :)

Har även jobbat idag, söndagar är alltid fina pengar.

Nu sitter jag ensam i lägengheten och chillar, ska snart ta en dusch och kolla greys anatomy som jag somnade till i fredags när vi kollade!

Imorgon ska jag ta tag i min träning, ska bli underbart.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll