tisdag 3 mars 2009

Fräsch igen

Det har varit en mycket bra dag idag. Jag har ju som sagt klippt av mitt kalufs till hår, och det är så himla mycket fräschare nu och snyggare givetvis. Synd att jag inte har en fungerade kamera så jag kunde visa er :) Maria kom även efter jag hade varit hos friösren.. Vi har käkat mat, hon sushi och jag rester sen gårdagen, druckit kaffe till mia & klara klipp, färgat mitt hår, ätit godis och glott tv och slutligen var vi ute på en 10 minuters promenad i slasket men vi gav snabbt upp och gick in och spela mario cart istället. Ruggigt bra dag kort sagt :)

Imorgon styrs det uppstigning vid 06.15, sen ska jag nog bara vara halvt död hemma. Är alltid så himla trött på onsdagar, dels för att jag går upp tidigt men också för att det är så drygt på jobbet då.

Men nu ska jag duscha sen varva ner och prata med min Robin som jag knappt har pratat med idag.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll