fredag 13 mars 2009

Olyckans dag

Hej & välkommen fredagen den 13:onde!

Det blev tyvärr ingen fest igår pga att några bangade. Men Madde & Sebbe kom förbi här ändå, och även sara en liten stund. Vi spelade massa tv-spel, kollade sjuka youtube klipp och sen käkade vi kvällsmat på Mc Donalds och det satt som ett smäck kan jag lova.

Denna vecka har verkligen vart sjukt rolig, inte alls som andra veckor där man har jobbat, kommit hem och ätit sen däckat i soffan tills man ska sova för natten. Nej vi har hittat på massa saker och det är inte stopp än för nu är det ju snart helg! :D

Idag ska jag dock jobba och ta det lugnt efter jobbet, iallafall vad jag vet nu. Sen är jag ledig resten utav helgen, så på lördag ska jag (& eventuellt R) till Sara på jobbet och käka och dricka järnet. Det ser jag fram emot, kommer bli riktigt lyckat.

R ligger och snosar så gott, så det blir nog att pussa lite på honom och säga att vi ska äta frukost och se Greys. Han har nämligen börjat om för att han började och se säsong 4-5 med mig, så det är riktigt kul att se de första avsnitten! Ännu en gång, det är en sjuuuuuuukt bra serie. Nytt avsnitt imorgon, bliiiir.

yohohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll