onsdag 4 mars 2009

Jävla bra

Jävlar vad skönt jag har storstädat lägenheten nu i snart 1 timme och det är faktiskt ganska länge för 32 kvm. Jag har dammat, dammsugigt och skurat golven jätte noga! :) Det känns riktigt bra att ha gjort den nu inför helgen så jag slipper göra det på min lediga fredag eller söndag!

Ser på semestersvenskar nu, fan vad skönt det vore att dra iväg ett tag till värmen och komma hem när våren/sommaren kommer hit. Mamma, Albin & Fredrik åkte till Spanien idag, lite avundsjuk jag är. Men min tröst är att jag kommer få något gott från tax freen och en snygg plånbok.

Jag & Robin hade tänkt och åka och hämta en kattunge på fredag, men det såklart sket sig. I annonsen hade hon skrivit att dom var några veckor men sen när Robin hade pratat med henne så sa hon att dom var 7 MÅNADER. Vem vill ha en stor katt då?

Chill & Film resten av kvällen.

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker jag verkligen du ska göra, skitgott.. dressingen skulle jag kunna äta varje dag :D ska ni skaffa katt? :)

Anonym sa...

Ähh jag köpte j uen som var tre år till min mamma (från djurskyddet) och det är VÄRLDENS bästa :)

 
Följ min blogg med bloggkoll