måndag 30 mars 2009

Trög? Eh va?

Det känns att det är måndag igen, lite seg i huvudet och i kroppen.

Jobbet gick fint idag förutom att kunderna var mer tröga än annars.

Linn: "Du det blev fel kod här, du får slå den en gång till"
Kunden: "Nej men det är det inte, det är rätt"
Linn: "Nej men då skulle det funka vet du, du får testa en gång till"
Kunden: "Men du det står fel kod här, det är ju rätt det vet jag"
Linn: "Är du säker på att det är rätt kort du drar?"
Kunden: "Ja det är det"

Tillslut fick vi ta signatur köp, jag tillägger att han sa massvis med mer korkade saker som jag inte riktigt orkar dra upp. Ibland stör man sig så på äldre som handlar, taskigt men sant. (hoppas inte han läser detta mohaha)

Tränade efter jobbet också, där jag också kände av lite måndagssjukan men det gick över tillslut. Nu har jag nyss slängt i mig mos och fiskpinnar, så nu ska jag diska sen får det bli en sväng till solariet! :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll