onsdag 18 mars 2009

Funderingar

Sitter här och kollar lite högskolor och universitet, jag vet jag skulle vilja läsa något om hälsa. Så jag har hittat 3 program som skulle passa mig, det är lite varstans i sverige. Jag har inte lust att avslöja något nu dock :) Robin ska också plugga, det kanske blir på helt olika håll. Men ingen ska ju hindra någon för vad den vill! :) Det ordnar sig alltid, vi får se vad vi vill göra i slutet av sommaren då man ska ha bestämt sig.

Idag var jag hem till Mamma & Abbe och käkade mat, spaghetti, köttbullar och hemgjord tomatsås blev det & det var kanon. Fick med mig några köttbullar hem som jag nyss hade på mackan, lyx.

Annars har det inte hänt så mycket idag, inte riktigt vart in the mood.

Hoppas på en bättre dag imorgon & en skön ledig fredag efter den dagen.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll