måndag 9 mars 2009

Måndag igen då..

Har precis lagat mat, är sjukligt mätt. Det blev fläskotletter, basmatiris, rosmarinssås med champinjoner i och till det sallad och broccoli. Men det va riktigt gott och det räckte till matlåda imorgon, för imorgon ska jag jobba till 18 istället för 15. Lite extra cash är aldrig fel ;>

Nu försöker jag få med mig någon att gå ut och gå, men det är lättare sagt än gjort det. Så det får väl bli en tripp själv, behöver verkligen mer luft på dagen än när jag går till och från bussen! Men snart är det vår och man kan vara ute innan och efter jobbet, det är ju inte så uppmuntrande att vara ute nu.

Vill hemskt gärna se Färjestad matchen ikväll också, så sugigt. Men om den inte går på onsdag, så går jag på matchen eller sätter mig på en krog och kollar! ;)

yohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll