söndag 1 mars 2009

Fett

Det var en rolig kväll och utgång igår alltså. Vi var mycket folk som förfestade och hade skoj, lite bad music var det men vad kan man förvänta sig ner det är en hel drös killar där? Var ju bara jag och Ronja som var chicks. Sen efter förferren blev det nöjes, och där vet jag inte vart tiden tog vägen? Vi bara dansade omrking, träffade massa med roliga folk, drack upp sofias bacardi så jag var tvungen och köpa ny och ja sen var det slutt. Vi skuttade vidare tillbaka till studion och efterfesta lite, var sjukligt trött vid 3 tiden så jag gick hem SJÄLV. Mina gentlemen Tobias & Jonathan stannade kvar, men sen fick jag ett sms runt 4 tiden och då höll Tobias att gå hem själv till Lorensberg, LIIIITE LÅNGT.

En sak kan jag konstatera efter den kvällen & det är att ALDRIG mer rödvin. Har fläckar lite överallt och speciellt på min nya snygga skjorta + att man blir sjukt lila i munnen och runt omkring och djävulsk törstig.

Idag är jag totalt död, så snart som R kommer hit så blir det affären och köpa tacogrejer sen äta utav bara sjuttsingen. Jag har inte ätit sen igår klockan 14 så jag är jämt lite hungrig. Sen ska jag nog köpa chips och bara mysa ner mig i Robins famn och chilla.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

men seriöst, jag behöver ju hjälp :) kan man ha tajta, typ springbyxor? :D

 
Följ min blogg med bloggkoll