söndag 15 mars 2009

Galen lördagnatt

Kvällen igår var helt galen och rolig! :D

Det var jag, sara, anna & saras pojkvän. Vi drack, pratade, spelade bowling på Wii och GH och bara hade det riktigt roligt. Blev lite lite för mycket dricka, mådde inte så himla bra i slutet och absolut inte idag. Men har varit en soft dag ändå, åkte upp till pappa en sväng där jag landade i hans soffa och han åkte och hämtade mat från värmlandspizzan som satt som ett smäck.

Kom hem för ett litet tag sedan. Köpte med ramlösa mango och grape men ska nog även slänga ihop en tonfisksallad som blir att äta framför tven sen! :)

Imorgon kommer mormor och hämtar mig på jobbet vi ska åka och köpa inflyttningspresenter åt mig haha, jag har önskat mig en elvisp och en stekgryta! ;> Sen ska jag även förbi elgiganten och kolla efter en bordsugn som jag har sett där, lite sugigt utan ugn har jag kommit på nu!

Men ska byta till mjukisar och landa i soffan för resten av kvällen ja.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en soft kväll ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll