fredag 20 mars 2009

LOOOL

Maten smakade riktigt bra, tänk om simon kunde laga mat åt mig varje kväll och komma hit med den. Då skulle han nog vara min bästa kompis! Fast han är rätt okej ändå ;>

Imorgon kommer Ronja hit runt halv 11, rätt tidigt för en ledig dag. Men måste ta vara på dagarna man är ledig och inte sova bort dom för när man jobbar klagar man på att man aldrig har tid. Så vi ska gå på stan en sväng, gå hem till mig fika och så också ska hon få tvätta åt mig (:<) sen imorgon eftermiddag ska jag hem till pappa och hämta hans bil som jag ska låna, så det blir att handla massa mat för det ekar i kylskåpet nu det finns bara massa massa öl och bacardi och det blir man inte så mätt på.. bara jävligt glad ;D

R kommer hit imorgon också, myskväll med min myskille! =)

yoohhoo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll