fredag 13 mars 2009

Fredag och LEDIG

Fick skjuts hem idag, det var skönt. Tacka vet jag Sara haha ;>

Har precis gjort pestolax, potatis och sallad och det blev verkligen hur gott som helst. Skönt och lyxa till det lite när man är själv och man får verkligen passa på att äta fisk när inte R är här!

Men nu är det fredag och det är som vanligt party överallt i huset, jag är ledig till måndag nu och det tycker jag är grymt skönt. Imorgon ska jag städa och så innan jag drar till Sara, och det blir nog att slagga hemma hos mamma på lördag natt/morgon för jag orkar troligen inte åka hem runt halv 3 tiden med bussen och sen gå hem till Norrstrand. Så sova hos mamma sen på söndag ska jag möta upp R på stan och köpa present till Madde sen åka och fira henne lite granna! :) Fårse hur jag mår, men det lär ju bli rätt mycket bakisgodis.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll