söndag 8 mars 2009

Mys söndag

Blev en rolig kväll igår. Vi drog ut i Niklas bil och åkte runt och följde efter en massa bilar som blev sjukt nojiga, vi var även på flygfältet och snurrade omkring så jag trodde jag skulle dö faktiskt. Simon skickade även sms och ville hem från nöjes, så vi skjutsade så snällt hem honom. Blev kvar ute hos honom en stund och snackade och lekte med lotta, tillslut blev det så sjukt jävla kallt om fötterna. Mina fötter kunde knappt tina när jag kom hem, men tillslut så. Jag och Robin kom nog i säng runt 5 tiden kan jag tänka mig och när jag vaknade imorse tippade jag att klockan var runt 10 eller något men när jag slog på mobilen så såg jag att den var 13.40, men ingen panik för det. Vi låg kvar och myste länge och gud så skönt det var, bara få ligga och slappa och pussas. Inte varje morgon men gör det inte!

Nu har vi beställt pizza som vi ska mysa med, tvättstuga är det också.. Blir nog att se slumdog millionere sen!

yohohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll