tisdag 17 mars 2009

Motgångar

Inte vart en toppen dag idag, allt har mest gått emot mig känns det som. Jobbiga kunder på jobbet som inte fattar ett smack & sen har min dator levt sitt eget liv så har inte kunnat gått in på internet eller något men nu har min hjälte R ordnat det HOPPAS JAG! :)

Men har nog kommit fram till en bra sak, jag ska börja träna igen. Jag har tränat hela mitt liv så det är ju inte så konstigt att jag ville ta ett litet break på ca 1 år. Men nu är jag på G igen, ska till livskraft nästa vecka och ta upp mitt medlemskap. Här jävlar ska tränas ;> Ida har ju även börjat där under mitt lilla break så vi kan ju bli lite träningsbuddies, sen hoppas jag F tränar där fortfarande.

Snart AA, sen en tidig kväll.

yohoho / linn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anonyma alkoholister?

Linn sa...

Ja fan, klart!

Anonym sa...

hahaha!! Gick det bra på AA? :D
Bra att du börjar träna din rastlösa pajas :P ;)

 
Följ min blogg med bloggkoll