fredag 20 mars 2009

Friday and I'm in love

Mycket gjort, det har det blivit idag iallafall. Ronja dykte upp runt halv 11 och då vandrade vi in till stan för att leta efter en present till Fredrik.. Tänker dock inte berätta det här ifall han skulle få nys om min blogg! Sen vandrade vi hemåt i solen och jag var tvungen och tvätta lite, sen åkte vi till Ica på Wåxnäs och handlade lite sen har vi bara chillat här :) Riktigt trevlig dag har vi haft och det känns inte som klockan är 4, närmare 6-7. Skönt att ha mycket kvar av dagen, och det bästa är kvar. För ikväll blir det mys med min Robin, ska göra biff wok och pussas.

Nu ska jag vänta i 2 timmar sen sen åka och hämta bilen, så jag tar mig till das work imorgon.

Hockey imorgon igen, fan va gött. Synd bara att man inte får dricka öl till den, måste köra bilen hem från kalaset på kvällen. Men det går säkert bra ändå ;>

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll