måndag 16 mars 2009

Bättre sent än aldrig

Varit en rätt så händelsefull dag idag! :)

Mormor kom och hämtade mig efter jobbet, vi åkte till bergvik och kollade runt i en del butiker där jag kunde hitta en möjlig inflyttningspresent till mig! Det låter kanske lite gammalmodigt och tantvarning men det fick bli en stekgryta och elvisp. Man måste ha de rätta redskapen till att göra god mat, speciellt på min dunder spis haha. Nej men det är alltid bra att ha ;> Min mormor är verkligen bra.

När jag kom hem så kom även min Robin hit, vi gjorde.. eller jag rättare sagt gjorde köttfärsbiffar,potatis och as god sås med lök och svamp i (som han dock fick peta bort eftersom han fortfarande är ett barn) så vi käkade, lät disken stå i några timmar eftersom ingen orkade eller vill diska som även måste vara den mest djävulska sysslan ever. Annars har vi ÄNTLIGEN sett nya greys anatomy avsnittet, R har kommit ikapp också.

Men nu kallar sängen, blir lite pussar och sova.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll