lördag 28 februari 2009

Knack Knack

Det blev inte så jätte tidig kväll igår faktiskt, jag började läsa min bok som jag hade beställt och fått hem i brevlådan. Men tillslut så blandade bokstäverna ihop sig till en enda röra så jag fick lov att lägga boken åt sidan och sätta på en film som jag kunde somna till. Sagt och gjort så somnade jag men runt 03.15 så knackade någon på mitt fönster och fan vad rädd jag blev & ARG, men det var väl någon snorfull person som inte hade något bättre vett i skallen. Men jag somnade om så snällt så och vaknade av klockan, bara längtar tills imorgon då jag får sova hur länge jag vill. Men ska ju ut ikväll och jag är ju inte den som sover länge dagen efter!

Sitter här och pimplar lite kaffe & ska snart göra i ordning mitt hemska hår, jag somnade nämligen med blött hår igår så det står lite här och där just nu.

Ser även ut att vara härligt väder, så det kan mycket väl bli så att man tar sig en halvtimmes promenad på lunchen sen.

yohohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll