måndag 1 september 2008

1a september

Det går fort, redan 1a september och då är det verkligen höst på riktigt. Men jag gillar hösten om det är sådant här fint väder som det är idag. Så efter jobbet idag så ska jag ta en promenad, det kommer sitta fint.

Har vart på hammarö hela helgen hos min älskade Robin. I lördags förmiddag åkte jag och överraskade honom med caffé latte från waynes så vi drack den till Anna Pihl. Sen var jag tvungen iväg och jobba en sväng på CCC från 16.30-20.00 sen var det bara mys hela kvällen med Pihl tittande och gos. I söndags så slappade vi, åt god mat, åkte iväg och köpte godis m.m och kollade på film sen senare på kvällen var vi med lite kompisar och hade det trevligt. Jag kan inte sluta säga det, men han gör mig verkligen till världens lyckligaste person!

Imorse ringde mamma och frågade om jag kunde jobba 15-20 så det tänkte jag väl att jag kunde göra, så jag har precis kommit hem nästan och käkat lite mat och ska snart åka.

Som sagt ikväll blir det promenad sen ska jag mysa med lite film eller nåt.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter hur mysigt som helst :) Vi måste ses snart sötå!

 
Följ min blogg med bloggkoll