måndag 15 september 2008

Måndag igen

Var riktigt skönt att sova en längre stund imorse, var totalt slut igår. Så klockan ringde 11.00 imorse, då gick vi upp för Robin skulle jobba och jag skulle på stan och fika med Therese men såklart så är hon en tjyvsovare och sover allt för länge på dagarna så det var bara att åka hemåt det! Men vi får sikta in på torsdag om inte jobb eller dylikt kommer imellan! :D

Igår blev det mest slappt förutom att vi hade kalas för Emil som fyllde år i Fredags sen var vi ute & gick med Robert en stund och vi träffade även på Ylva & hennes vän. Var trevligt :)

På schemat idag så blir det mat, eventuellt träning också är jag sugen på bio. Jag vill se den där nya filmen "Patrik 1,5", nån dom kan ge betyg?

yohooh / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg patrik 1,5 igår. faktiskt bra:) mysig film! inte så värst roligt men, bra.. Lite mycket bögsex bara:D haha men du klanske gillar sånt?;)

Linn sa...

haha nej det kan jag väl inte säga att det är.

 
Följ min blogg med bloggkoll