onsdag 3 september 2008

Men tja

Nej men kul att inte rayman funkade då, är det nån som har det på playstation som kan tänkas vara schysst och låna ut det till mig. Gamla tv-spel är ju sjukt kul, jag vill verkligen ha tillbaka mitt gamla sega och spela alex kid och musse pigg eller så vill jag ha det jätte gamla nintendo som hade sådna där sjukt stora spel vetni' som man stoppar in i en lucka för det super mario var sjukt kul och mysigt, speciellt musiken.

Klockan är 01.08 i skrivande stund & jag är inte trött, det är knepigt. Roade mig nyss med att fila mina fötter för de kliade så jag fick dåndimpen. Men nu är de mjuka och sköna och jag ska lägga mig ner och kolla PB och sen somna in och drömma sött.

Förresten saknar Carro också, får bli en stockholmstur snart alltså.

yohohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll