måndag 22 september 2008

Månday

Vilken helvetes natt, jag bara låg och vred och vände på mig. Jag vet inte när jag somnade faktiskt, måste vart runt 4 någon gång och klockan 8 ringde alarmet och jag klev upp 20 minuter senare. Men jag har faktiskt inte vart trött på jobbet idag, för er som inte vet jobbade jag på travesturangen idag med Peter. Vi preppade inför helgen då det är unionstravet och 600 mat ska ut.

Idag ska verkligen bli en chillig dag, ska duscha av mig och lägga mig och se på Sopranos en stund. Tack Robin för du introducerade mig för denna serie. Kan va skönt att kolla på nåt ibland som inte är film också! Sen lite senare ikväll ska jag ta en skön långpromenad i det underbara vädret som jag inte orkar gå ut i nu.

yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll