tisdag 2 september 2008

Vettig dag

Idag känner jag mig väldigt vettig alltså.

Började med att åka till gymmet och hårdtränade i 1 timme, min kropp lär ju vara förlamad imorgon men det är det banne mig värt. Sen när jag skulle gå & möta Therese på torget så träffade jag Robert som va bedrövad av att inte ha pengar hem så jag var lite schysst och lånade ut 20 spänn, sen åt jag och T på vero och snackade en massa, fika på melkers som förövrigt hade skit god latte så inge mer wayneslatte iallafall. Sen träffade vi Carro i samma veva som vi gick på stan och jag inhandlade mig en tröja, skit snygg wct. Så jag idag var en vettig och bra dag, mer sådna nu! :D

Ikväll vet jag inte vad som händer, lugnt kan jag tänka mig. Men om ni vill hitta på något så hojta!








- Skönt att du är hemma! :)

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll