tisdag 23 september 2008

HOST

Ikväll har jag sysselsatt mig med att dricka te och kolla på I ditt ansikte med Magnus Betnér. Idag var det faktiskt sådär, det som var kul var när Martin satt och prata med en gubbe och han i sin tur skulle förklara vad sarkasm var "När man säger att det är fint väder ute även om det regnar" och Magnus absolut sista stand up för Ärtorna (eller vafan hette dom? Ärtherrarna?). Men jag längar tills nästa vecka då han är på aftonbladet, ska bli skönt ifall han häver ur sig en massa elakt snack.

Jag börjar på att bli riktigt förkyld, ingen höjdare alls att hosta såhär alltså. Det är verkligen en rethosta jag har dragit på mig också, bara inte febern och halsont drabbar mig.

Ska nog gå och lägga mig, är riktigt trött och sliten.

Hoppas jag har har fått mail imorgon när jag kollar inkorgen.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll