måndag 22 september 2008

Måste sova egentligen

Blev visst inte sova än, har ju som sagt hämtat tillbaka min Sex And The City box som Ida hade lånat. Så jag fastnade framför det, jag tröttnar visst aldrig. Förresten AA började ju idag, fårse om denna säsong är lika bra som första. Är det någon annan som följer det förresten? Eller är det bara jag som är nörden här..

Men nu tog avsnittet slut och jag tror närmare bestämt att jag ska stänga av teven nu och ge sömnen en chans. Men det finns ett litet problem, jag känner för att inte sova själv för jag känner mig mörkrädd idag. Eller det var nog bara en undanflykt, jag gillar inte att sova själv. Att somna in bredvid den man älskar måste väl vara bland det bästa som finns? :)




yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll