tisdag 30 september 2008

När allt händer när det inte ska hända

Nu har jag fått mobilen, har suttit och pillat med den hela eftermiddagen sen jag kom från jobbet. Måste medge att det är lite krånligt med Samsung när man alltid haft Sony Ericsson men man kommer nog underfund med det det mesta snart!

Igår var nog den värsta dagen i mitt liv i princip, att en dag kan jävlas så mycket med en. Först skulle jag ta bilen till jobbet, jag var tvungen att skrapa rutorna och det var man inte beredd på så det tog lite längre tid, jag åker iväg och hinner inte alls långt förrens jag kör in i röven på en annans bil, min bil gick lite i sönder och hans klarade sig (tror jag, han ska ringa), jag börjar blöda näsblod när jag sitter i kassan på Ica, mitt Eva Attling halsband som jag fick i studentpresent gick i sönder.. Ja ni märker, vilken jävla sjukt dålig dag. Tur att min Älskling var hemma hos mig & räddade det han kunde, han är bäst! :)

Sista dagen på CCC imorgon innan dom bommar igen och bygger nytt, det känns rätt tråkigt faktiskt. Imorgon efter jobbet ska jag växla in lite pengar till norgeresan på torsdag, lämna in mitt halsband och köpa bussbiljetter. Mycket och stå i nu och jag är närvös inför torsdag. Jag vill ha helg nu, jag och Robin ska göra massa mysiga saker och bara rå om varandra! Ge mig freitag.

yohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll