fredag 12 september 2008

work work ya

Slarvat med bloggen nu i några dagar men jag har verkligen haft fullt upp, igår jobbade jag först på ccc sen på elite stadshotellet och sammanlagt blev det ungefär 16 timmar sen kom robin och hämtade mig så myste vi bara efter en sjukt lång men rolig dag.

Det var skönt att sova ut imorse kan jag säga er, men först vaknade jag runt halv åtta när EMIL släppte in fritz alltså deras katt i Robins rum. Då blev jag inte glad eftersom den katten bits och är farlig så vi fick butta ut honom men sen somnade vi om till 12.30, riktigt härligt. Sen skjutstade robin mig till statt så jag fick jobba, vilken ängel han är! :D

Jag ska nog sätta på en film och somna till den.

Grattis till Emil också, han fyller år idag.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll