lördag 20 september 2008

Weekday

Igår var en rolig dag, efter jobbet tog jag bussen in till stan & träffade maria,sofia och kevin (kände inte igen kevin så frågade maria "vem är det sofia står och pratar med") haha ganska pinsamt. Men iallfall det blev en tur på score sen gick vi in på ankan där det var sjukt skön musik, sommarklassiker. Det var en rolig & helt lagom kväll. Bussen hem var desvärre ingen höjdare, massa småtjejer som troligen tagit sin första öl kastade sig på mig för dom inte kunde stå upp också skrek dom den långa halvtimmen hem, böööh. Sen hemma låg jag och kollade på sex and the city en bra stund innan jag somnade :)

Sitter just nu och äter frukost, tänkte göra mat nu innan jag börjar jobba men jag orkade inte kunde jag snabbt konstatera så det fick bli youghurt & mackor. Efter jobbet idag så kanske jag och min robin ska gå på restaurang och mysa eller så hoppas jag bara att få vara i hans närhet.

Men jag ska väl fixa mig sen ska jag ta en promenad till jobbet! :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll