torsdag 18 september 2008

Bra dag

Blev en jätte bra dag precis som jag hade förväntat mig även om planerna ändrades. Efter jobbet och träningen så åkte jag hem till Ida som förövrigt var jätte längesen jag såg så det var jätte kul.. men iallafall så hade hon, christine och yvette gjort god mat som vi käkade, sen tog vi en tur till nor och kollade när Idas Jesper spelade men till vår stora besvikelse spelade han bara en period fast det var rätt skönt för det var sjukt kallt där, sen blev det hem till Ida och äta massa sött&gott och kolla på Linas kvällsbok, alltså så många roliga citat som det finns i den filmen alltså. Nu sitter jag hemma, det är riktigt skönt för snart ska jag krypa till kojs och veta att alarmet på mobilen INTE ringer och jag behöver inte snooza 20 min för att gå upp.

Imorgon har jag planer på att ta en lång och skön promenad, träffa Therese på stan & fika sen åka till hammarö och min kära robin. Vad vi två hittar på vet jag faktiskt inte, men det kommer en tid för att tänka på det också.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll