fredag 5 september 2008

Nu äre fredag

Sitter här och äter en smörgås och dricker mjölk, jag vet att man inte ska äta såhär sent och innan läggdags men jag blev verkligen akut hungrig & mamma har lär mig att man inte ska gå och lägga sig och vara hungrig haha.

Mycket bra dag idag. Fikade först med Maria & Sandra, vi satt på melkers i minst 2 timmar och snackade gamla minnen och massa roliga saker, en återträff för HR3B kan tänkas bli. Sen ett pass på gymmet & sen hem till min robin. Vi har lagat god kycklinggryta som är en av våra specialiter, vart ute och gått i blötan, kollat idol, ätit vindruvor och myst.

Var riktigt läskigt att köra hem förut, det spöregnade och vindrutetorkarna på bilen suger så ja det kändes som jag skulle köra av vägen. Men nu sitter jag här och är glad för det för jag ska snart lägga mig och försöka sova. Vill upp i tid imorgon och bara mysa innan jobbet :) Kolla film och slappa så man kan köra stenhårt sen, fredagar är det alltid fullt upp och det är kul! :)

vad jag pladdrar.

hejda.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

övning ger färdighet :D syftade på när du körde hem förut :D natti sötå!

 
Följ min blogg med bloggkoll