lördag 6 september 2008

Höst mys

Nu är det verkligen höst på riktigt, även om jag hatar regn så känns det väldigt mysigt just nu. Det gör mig ingenting och gå och jobba 14-19 idag när det är sådant här väder, ikväll blir det bara mys med god mat, spela kort & bara sitta och njuta. Även om sommaren är underbar så längtar man långt inne efter att få tända ljus och sätta på sig en varm kofta och bara mysa inomus.

Har precis druckit morgonkaffe och ätit några mackor & jag känner att mitt humör är på topp idag.

Kvällen igår var riktigt mysig också även om jag var själv. Jag kollade på filmen skenbart som jag tycker är fantastiskt rolig, jag åt massa popcorn sen myste jag ner i bland kuddarna & rena lakan i sängen och kolla på en till film innan jag somnade. Väldigt skönt :)

Nu ska jag pyssla lite innan jag gör mig i ordning för jobbet! Hoppas ni har en skön helg allihopa.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll