tisdag 16 september 2008

Sova?


Att inte kunna sova måste vara det jobbigaste som finns, jag stängde av tven runt 12 för då kände jag mig trött och redo för att sova skönt men nix jag kunde verkligen inte sova allt möjligt var fel, kroppen kliade & jag hörde pip & sen när man vaknar på morgonen så känns det som man inte sovit någonting och man skulle göra vad som helst för att få sova längre. Men jobbet kallar och det brukar bli bra när man väl är där och man hinner helt enkelt inte vara trött, men nu har jag ätit två mackor, 1 kopp kaffe och en kiwi så jag har blivit lite pigg.

Kollade nyss Ronjas blogg och såg att Rix Morron Zoo sände på tv så nu har jag slagit på 6an & sitter och kollar, det är lite kul och se hur dom verkligen ser ut och beter sig i studion :D

Nu ska jag kolla vidare och snart brumma med bilen till jobbet, vi hörs när jag kommer hem. Ha en fett bra dag :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll