söndag 7 september 2008

Söndag

Igår blev det en spontan utgång. Jag och Robin fick skjuts av pappa till Karlstadrocksstudion så förfestade vi lite där sen drog vi till score och satt där och tjötade och träffa lite folk, var inte så jätte livat faktiskt! Men det var kul och träffa Ronja
iallafall. Idag så gick vi upp runt 13.00 (ja, ibland får man va lat) och åt frukost sen har vi bara legat och myst och kollat en skit bra film, Felon. Nu har han nyss åkt hem, han var tvungen att åka hem och göra en skiss till en hemsida som han ska göra på sitt jobb, är så stolt över honom som är så duktig! :)

Idag är verkligen en deg dag. Jag ska duscha av mig och röja upp lite här i rummet sen ska jag nog beställa pizza och kolla film hela kvällen :) Mysigt.

yohoh / linn


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igåååår sötå :)

 
Följ min blogg med bloggkoll