onsdag 3 september 2008

Skön morgon

Vaknade runt tio idag och åt gott bröd från bageriet och drack kaffe och satt och snacka med mamma och hennes kompis, mycket trevligt!

Nu har jag precis duschat & ska snart åka till mormor, hon ska nämligen bjuda på KÅLPUDDING! Fattar ni hur gott det är eller, kommer äta som en häst och då kan vi redan nu konstatera att min mage inte kommer må allt för bra sen haha. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag, kanske åka in till bergvik och lämna in mina chinos som jag kom på att jag inte ville ha. Eller om jag ska hitta på nåt med MR.R idag :D det löser sig.

Idag börjar idol också, nörd tänker kanske ni, kul tänker jag! För det är bara nu i början det är kul när man får se alla idioter som inte kan sjunga så man får sig ett gott skratt.

men ska styyyyyyyyyyyyyra mig nu.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll