lördag 27 september 2008

Myskväll

Caroline åkte precis, efter en dramatisk bilresa som innefattade ica maxi.. Okej jag ska berätta vad som var dramatiskt: Jag räknade ut att jag har sovit ungefär 12 timmar på 2 nätter och inte ätit särskilt mycket under dom här dagarna så jag var lite yr i bollen och helt borta så jag körde som en kratta, gick in i en glasruta på maxi och lämnade bara fram en 20a när mitt naturgodis kostade 36 kronor. Men efter lite socker som jag fick i mig innan resan hem så körde jag som ett proffs igen ;)

Vi har myst till teven hela kvällen, har gått en heldel bra också har vi bara pratat en massa. Kändes skönt att hon var hemma i helgen min Caroline! :D

Har ni för er denna lördag? Inte sitter ni hemma och läser min blogg va?

P.S Jag har även bytt till min gamla mobil tills jag köpt en ny, min andra har ju helt totalt fått en allvarlig störning ARGHH D.S

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll