onsdag 3 september 2008

Simon Birch

Kålpuddingen smakade fint hemma hos momor, vi åkte även dit för att mamma skulle slinga momors hår och det blev ju kalabalik som vanligt när det ska göras någonting. Färgen skulle sitta i 45 minuter och mormor fick mer och mer panik för att det såg gult ut så jag, mamma & albin tog en paus och gick ut lite och när vi kom tillbaka in så sa hon "nej linn kolla det här ser inte bra ut alltså, nä men jag får gå och va gul i hövve å alla kollar på mig" men så väntade vi lite till så tvättade vi tillslut ur det och vips så blev det jätte bra. Ni ska veta att det är alltid såhär, mormor oroar sig för allt jämt och får världens panik men hon är jätte bra för det :D

Tog även en promenad, kollade idol premiären som förövrigt verkar bli en bra
säsong, åt tomtegröt och kollade på en sån nedrans bra film: SIMON BIRCH. Kolla på den, väldigt gripande och bra.

Imorgon styr jag kosan in mot stan där jag ska träffa Maria som jag längtat mycket efter, ska även träna sen troligen träffa min Robin.

- Joe & Simon

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll