tisdag 23 september 2008

Shittu

Jag hade fått ett mail i min inbox när jag vaknade och det var både bra och inte så bra. Men ska iallafall på intervju i Norge nästa vecka och vi fårse vart det leder. OM jag får jobbet så måste vi fixa ett till Robin också, för bo själv är något jag inte vill därborta. Men det löser sig också, pratar med Markus som är min gamla arbetskamrat på ica och även gammal klasskompis och han bor i oslo och han sa att man lättast fixar jobb på plats. Men nu ska man ju inte ta ut för mycket i förskott.

Ledig idag, det är tråkigt, jag är rastlös, vad ska man göra? Robin kanske kommer hit sen och det är ju mysigt & bra! :) Man kanske ska ta sig en promenad i det fina vädret, jag satt faktiskt och drack kaffe ute på trappan förut.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde inte flytta ifrån mig :/ Fast, hoppas ni får de bra ifall ni flyttar : D

 
Följ min blogg med bloggkoll