torsdag 25 september 2008

Skön höst dag

Som sagt igår var jag och Robin på Ikea, jag kan ju säga att det fanns enhel del saker som vi kan tänkas inhandla om det skulle bli en flytt!

Idag åkte jag med R in till stan, han skulle jobba och jag skulle käka med Maria. Vi åt lunch på Vero, jag åt en mycket god soppa med köttfärs och rotfrukter sen gick vi och drack kaffe och åt en brownie var. Vi har suttit och pratat länge idag, jag tycker om och sitta och skämta och prata länge med Maria speciellt när det är en sådan här höstdag! :) Jag har även hunnit med och köpa en ny stickad mössa och ett par mjukisbrallor som jag just nu ligger och myser i och kollar på Sopranos.

Ikväll blir det promenad och tv tittande, ska upp runt 7 imorgon för att jobba men vi får väl se hur det går med att lägga sig tidigt. Jag är ju inte speciellt känd för att göra det!

Robin, finns ingen som dig.

yohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll