torsdag 18 september 2008

Polis Polis potatis gris

Men shit jag glömde ju skriva det viktigaste som hade hänt idag. När jag var påväg från stan förut så körde jag vanliga vägen hem alltså den dryga tråkiga 70 sträckan, och den sträckan gillar man ju att gasa på lite extra för det är så tråkigt att köra i snigelfart. Så jag körde runt 90 km/h i timmen och bilen framför mig också men så kom en bil från andra hållet och blinka som satan med sina helljus och jag tänkte "men vafan, har han inget bättre för sig jävla idiot" men sen såg jag ju varför han gjorde det. POLISEN stod och kollade hastigheten och jag hade sjukt tur att jag hade en bil framför mig så jag åkte inte fast för annars så hade mitt körkort vart så jävla gone.

NU LOVAR JAG PÅ HEDERSORD ATT JAG ALLTID SKA KÖRA LAGLIGT, VILL INTE RISKERA MITT KÄRA KÖRKORT SOM JAG KÄMPAT SÅ FÖR.

allt jag ville säga, tack.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha :D vilken Jädra tur :D du borde skicka in dagens ros eller något till han/hon som körde innan ;D natti.

 
Följ min blogg med bloggkoll