fredag 26 september 2008

Men Linn, SOV!

Jag slocknade visst inte i soffan! Jag kom ju på att jag var tvungen att duscha, man känner sig fruktansvärt äcklig och ofräsch efter att ha vart instängde i ett kök hela dagen. Ni vet nog själva hur man känner sig bara efter att ha lagat lite mat hemma i köket i en halvtimme! ;) Jag gick sedan ner för att prata lite med mamma som jag knappt sett idag, hon kollade på SINGING BEE och herregud vad det är dåligt, det är så sjukt pinsamt och skämmigt. Jag förstår inte hur programledaren fick jobbet och hur ens den programidén gick igenom, den har inget syfte att underhålla svenskafolket iallafall snarare hålla för öronen för dom som medverkar har sjukt dålig röst.



Nej så jag kollade lite AA och Sopranos istället, fastnade såklart men nu måste jag faktiskt försöka sova.

yohoh / linn
 
Följ min blogg med bloggkoll