onsdag 1 oktober 2008

Last day

Nu har man gjort sista dagen på ett ställe som troligen alltid kommer vara den bästa arbetsplats jag varit på, menar såklart CCC. Det är ett väldigt roligt gäng man lämnar men får hoppas att det blir samma år 2010, om man nu bor kvar i Karlstad då! :) Denna dag har vart rätt kul, servisen hade klätt ut sig i byggarbetskläder för att imitera byggarbetarna som ska riva och bygga upp stället.

Kicki ala snygg byggarbetare


Efter jobbet åkte jag till bussstationen och köpte bussbiljetter & växlade till lite norska pengar. För imorgon bär det iväg, jag är rätt nervös men det ska nog gå bra. Jag ska visa mina skills och vara hård ;)

yohoho / linn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon snyggo ;D

Anonym sa...

Fin bild :)

Anonym sa...

:) hoppas allt är bra

 
Följ min blogg med bloggkoll